1 741 nemovitostí, 295 makléřů, 45 kanceláří, 35 developerských projektů.

Síť realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice znovu výrazně expanduje

30.09.2015

Síť CENTURY 21 hlásí opět rekordní počet podepsaných franšízových smluv za poslední měsíc.
„V předchozích dvou týdnech jsme podepsali 7 franšízových smluv, což se v České republice CENTURY 21 za sedmiletou historii podařilo podruhé. 5 franšíz je nových a u 2 franšíz došlo k prodloužení na další období. Díky tomu se CENTURY 21 v následujících měsících rozroste o další realitní kanceláře zejména ve velkých městech.“ uvádí generální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice Lubomír Milek.

CENTURY 21 v České republice nastartovala znovu výrazný růst

Expanze CENTURY 21 za posledních 12 měsíců nabírá na obrátkách. Zlom nastal přesně před rokem s příchodem Lubomíra Milka na pozici generálního ředitele. Od té doby se podařilo podepsat franšízovou smlouvu s více než 10 novými franšízovými partnery.Zejména ve větších městech jako jsou Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové, Pardubice a dalších se otevřely nové kanceláře nebo jejich otevření proběhne v následujících měsících. CENTURY 21 mělo na počátku roku v Praze již 14 kanceláří, další 3 byly otevřeny v prvním pololetí a minimálně jednu stihne otevřít do konce roku. V Brně působí pod značkou 4 realitní kanceláře a do konce roku otevřou další dvě. „I když máme ve velkých městech oproti naší konkurenci tak velký počet kanceláří, otevíráme další s ohledem na lokality našich stávajících obsazených míst a dosažení vedoucího tržního podílu. V Praze, Brně i dalších krajských městech máme prostor pro další franšízy a růst tržního podílu.“ vysvětluje Lubomír Milek.

Velký počet realitních kanceláří pod jednou značkou je pro franšízanty a makléře CENTURY 21 výhodný zejména z důvodů společného marketingu, tržní síly a sdílení know-how. Sloučením investic do marketingu si mohou franšízové realitní kanceláře dovolit silnou reklamu, kterou by si samostatná kancelář nikdy dovolit nemohla. Stejně tak je to s vyjednáváním dodavatelských cen nebo sdílením know-how. Za poskytování značky, tréninku, školení, marketingu, IT systému, dodavatelského systému a podpory hradí jednotlivé realitní kanceláře centrále franšízové poplatky.

„Naše expanze tímto měsícem nekončí. Předcházelo jí velké úsilí na vylepšení dodavatelského systému, zakomponování plošného homestagingu ve všech našich kancelářích, zavedení e-learningu, spuštění nových webových stránek, implementace cenových map do standardů práce realitních kanceláří, silná podzimní kampaň a další prvky našeho systému byly pouze nutnou podmínkou k výrazné expanzi v dalším období. V tichosti jsme připravovali všechny tyto nástroje, abychom je mohli poskytnout našim stávajícím i novým franšízovým partnerům“ dodává Milek.

CENTURY 21 roste nejen v počtu realitních kanceláří, ale nabírá také nové makléře a zvyšuje obrat

CENTURY 21 v České republice zaznamenalo nárůst v počtu makléřů o 9 procent, v produkci stávajících realitních kanceláří, tedy růstu obratu svých franšíz, o více než 25 procent v meziročním srovnání. 

CENTURY 21 expanduje také výrazně v Evropě

CENTURY 21 se rozšiřuje také do dalších zemí v rámci Evropy. V roce 2012 vstoupila do sousedního Německa a k dnešnímu dni je otevřených 34 realitních kanceláří. V dalších letech by měla síť realitních kanceláří CENTURY 21 obsadit také další okolní země v rámci střední Evropy a severských zemí, kde dodnes ještě nepůsobí.  V současné době nejrychleji rostoucími trhy CENTURY 21 v rámci Evropy jsou Francie, Španělsko, Portugalsko, Turecko, Německo a Česká republika. Jedním z hlavních důvodů další expanze je skutečnost, že se značce CENTURY 21 na evropských trzích daří. Ve Francii je lídrem trhu s více než 800 realitními kancelářemi. Vedoucí pozici má také v Belgii s přibližně 170 realitními kancelářemi.

CENTURY 21 celosvětově

Síť CENTURY 21 byla založena v roce 1971 v Kalifornii v USA dvěma vizionáři Arthurem Bartlettem a Marshem Fisherem. Dnes působí v 78 zemích světa, má 6800 realitních kanceláří a přes 100 000 realitních makléřů. Je tedy celosvětovým leaderem v realitách a ve Francii, Belgii a mnoha dalších státech je CENTURY 21 lídrem realitního trhu. Ve spojených státech získala síť CENTURY 21 ocenění kvality poskytovaného servisu od společnosti J.D.POWER ve všech 4 vyhlašovaných kategoriích podruhé za sebou, což se v historii realitního trhu nepodařilo žádné realitní společnosti.  

CENTURY 21 v České republice

Síť CENTURY 21 byla v České republice založena v roce 2008, dnes má 45 realitních kanceláří, přes 300 realitních makléřů a v nabídce přes 3500 nemovitostí. CENTURY 21 v České republice je první z realitních kanceláří, která plošně ve svých franšízách od dubna letošního roku zajišťuje všem svým klientům prodávajícím nemovitost službu Home Staging.  

Makléřský Home Staging CENTURY 21:

Jde o úpravu nemovitosti před jejím prodejem či pronájmem, která zahrnuje:

  • Základní úklid nemovitosti
  • Úprava jednotlivých částí nemovitosti (pokoje, ložnice, kuchyně, koupelna atd.)
  • Instalace dekorativních předmětů
  • Profesionální nafocení jednotlivých částí nemovitosti
  • Speciální úprava fotografií
Každá kancelář je nezávisle vlastněna a řízena.
© 2015-2018 CENTURY 21. Všechna práva vyhrazena.
Tento web používá ke zlepšení poskytování služeb, personalizaci reklam a anonymní analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací