1 948 properties, 314 agents, 46 offices, 36 development projects.
Světová jednička v realitách

CENTURY 21 slaví 10 let v Česku

16.11.2018

Dne 18. listopadu 2018 je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Na konci roku 2008 ve světě řádila realitní krize a mnozí nám říkali, že horší načasování jsme snad ani nemohli vymyslet. My ale ze situace na trhu udělali naši výhodu, ukázali jsme mnoha existujícím realitním kancelářím, jak mohou růst i v této době a stali se tehdy historicky nejrychleji rostoucí realitní sítí v ČR. Dnes jsme podle všech dostupných čísel třetí největší realitní síť v České republice a jdeme tak postupně po cestě k cíli, který se od nás očekává – stát se jedničkou na každém trhu, kde CENTURY 21 působí. Po 10 letech můžeme i trochu bilancovat a zamýšlet se nad tím, proč jsme v Česku tak úspěšní – na rozdíl od mnoha jiných mezinárodních řetězců, které na českém trhu neuspěly. Realitní byznys je snad ještě víc než kterýkoli jiný postaven především na lidech. Od prvního dne jsme se rozhodli nedělat žádné kompromisy a spolupracovat pouze s těmi nejlepšími – počínaje managementem CENTURY 21 Czech Republic a každým jednotlivým zaměstnancem centrály, tak především pečlivým výběrem našich franšízantů. Protože právě především prostřednictvím franšízantů a jejich makléřů jsme schopni dodávat na trh hodnoty, díky nimž je CENTURY 21 úspěšná značka již 47 let na 80 zcela rozdílných realitních trzích. Tedy především odborné poradenství a realitní servis, spolehlivost a vstřícnost každého člena naší sítě. Jsme nesmírně vděční našim klientům, že spolu s nimi se nám podařilo za 10 let udělat ze značky CENTURY 21 a zlato-černých barev etalon kvality realitních služeb v naší zemi. Věříme, že i díky CENTURY 21 se český realitní trh postupně kultivuje a zvyšuje se kvalita a odbornost makléřů. Chceme být v tomto maximálně transparentní a každý náš klient má tak možnost zveřejnit hodnocení svého makléře na našem webu. Momentálně je v síti CENTURY 21 otevřeno 51 kanceláří s více než 300 realitními makléři a společně s vedoucími poboček, asistentkami a centrálou tak pracuje pro společnost téměř 450 lidí. Potvrzuje se, že nejen klienti hledají na trhu společnost, která jim může nabídnout profesionální přístup, ale že sami realitní makléři hledají potřebné zázemí pro poskytování profesionálních a nadstandardních služeb. Možná až symbolicky se v rok našeho výročí změnilo i celosvětové logo CENTURY 21. Poprvé od vzniku v roce 1971 se tak mění logo nejznámější světové realitní značky. Nové logo zachovává firemní černozlaté barevné schéma, původní barvy však nahradily svěží moderní odstíny. Změnu loga doprovodí síť CENTURY 21 komunikační kampaní napříč různými marketingovými kanály. Jednoduchá grafika loga má dávat členům sítě prostor pro jejich vlastní osobitost a jedinečnost, zároveň ale stále poskytovat jednoduchý a nadčasový „zlatý standard". Modernizace loga je zatím poslední změnou, se kterou přišel nový CEO CENTURY 21 International Nick Bailey, který byl na svůj post jmenován v létě 2017.

 

Each office is independently owned and operated.
© 2015-2018 CENTURY 21. All rights reserved.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website, that we can personalise adverts and anonymously analyse usage of our website. By continuing to use this website, you give your consent to cookies being used. More information