Jak na dražby

Jak na dražby

Z mého pohledu, majitele nejúspěšnější kanceláře v síti CENTURY 21, jde hlavně o marketing makléřů, kterému to dovolí tvrdit, že prodal za maximální cenu... tzv nejvyšší nabídce... víme ale, že dražba je nástroj rychlého prodeje pro prodávajícího a výhodného nákupu pro kupujícího

Makléř pro dražbu nemusí určit správně cenu, nemusí dělat mnoho prohlídek, nemusí se věnovat marketingu, většinou inzeruje výrazně pod cenou, aby docílil toho, že přijde co nejvíce zájemců, ti se velmi často až na prohlídce dozví že se jedná o dražbu a většinu tip odradí, protože přišli v reakci na výhodnou cenu, která ale následně neplatí.

Makléř asi takto vytvoří možnost říct prodávajícímu... bylo 20 nabídek a nejvyšší nabídka je XY

My ze zkušenosti ale víme, že pokud se věnujeme správnému nacenění, komplexnímu marketingu, tak dosahujeme vyšší prodejní ceny konzistentně, tím, že dáme prostor více prodávajícím, kteří na nemovitost skutečně prostředky mají, věnujeme se každému zvlášť, přizpůsobíme se mu s prohlídkou, na nemovitost jedeme i více jak 10x , zodpovíme všechny dotazy, nachystáme smlouvy na míru pro konkrétního zájemce a jeho situace atd... Makléř jako obchodník takto ve skutečnosti dosahuje vyšších prodejních cen, než jsou ceny dosažené v aukcích... respektive nejvyšší nabídky ze skupiny lidí nalákaných na cenu nastavenou záměrně pod tržní cenou!

Dražba je ideální nástroj pro makléře, kteří nechtějí mít mnoho práce a trhu příliš nerozumí...

Pavel Berka, Jednatel,  Century 21 All Inclusive