Lada Slezáčková


CENTURY 21 General
+420 721 030 512
[email protected]
web makléře
IČ: 07601565
Certifikovaná realitní makléřka kanceláře CENTURY 21 General

"Pokud vás to stojí vnitřní klid, je to příliš drahé." (Paulo Coelho)

Lada Slezáčková
Kvalitní PREZENTACE a HOMESTAGING prodávají

Kvalitní PREZENTACE a HOMESTAGING prodávají

Pokud uvažujete o prodeji nemovitosti, slovo HOMESTAGING už kolem Vás zřejmě prošlo. Poslední dobou se v realitním trhu skloňuje ve všech pádech, přestože má původ v angličtině. Odpovídající český překlad neexistuje. Znamená v podstatě přípravu nemovitosti před jejím prodejem, tedy před samotným nafocením bytu či domu a před započetím prohlídek zájemci. V rámci naší kanceláře CENTURY 21 General využíváme HOME STAGING běžně i v případě pronájmu, svůj nedocenitelný význam má však především při prodeji.

Co taková příprava znamená? Zkrátka jde o to udělat dobrý první dojem, na kterém velmi záleží. Výběr nemovitosti z nabídky několika desítek je pro kupujícího kromě rozumového také emotivní proces, v podvědomí se řídí svými smysly. Zájemce si chce na místě představit, že tam bydlí právě on. Přeje si koupit dům či byt, ve kterém se cítí příjemně od prvního okamžiku. Pečlivý úklid je samozřejmostí; umytí oken, vyčištění podlah a sociálního zařízení. Velkou roli ale hrají i zdánlivé maličkosti a nedostatky technického charakteru. Prasklá žárovka nebo vypadávající klika u dveří dávají zájemci podvědomou informaci, že tady není něco v pořádku. Do takových drobností se před prodejem vyplatí zainvestovat.

Úlohou HOME STAGINGU je zařízenou nemovitost tzv. odosobnit a zútulnit, a tu nezařízenou vybavit, a tím potecionálnímu kupujícímu ukázat, jak by mohl jeho vysněný domov vypadat. Naše realitní kancelář disponuje vlastními zařizovacími předměty a týmem profesionálů, který i ze čtyř holých zdí dokáže vytvořit domov.

Možná si řeknete, zda je tolik činností a úprav opravdu před prodejem nutné dělat. Není to zbytečné? Stojí to za to? Nejen z mých zkušeností, ale i ze statistik realitních kanceláří vyplývá, že pokud je nemovitost správně připravena - tedy “homestagována”, znamená to: víc zájemců o prohlídku, kratší doba prodeje a častokrát i navýšení prodejní ceny nemovitosti. A to přece za nějakou tu námahu stojí…

Máte dotazy? Napište mi