Vaše pracovní místo v Business Link Visionary

Plynární 1453/33, Praha - Holešovice

Pronájem, Kanceláře
  • Stav: Novostavba
  • Vybavený
  • Smíšená
  • Kanceláře
7 700 Kč za měsíc

Office desk 7.700,- /měsíc /bez DPH

Popis a parametry nemovitosti

Dovoluji si vám nabídnout PRÉMIOVÉ PLNĚ SERVISOVANÉ KANCELÁŘE v Business Link Visionary, které nabízí téměř 650 míst na 4 500 m². Pracovní místa najdete v oddělených místnostech pro 1 až 30 osob nebo formou coworkingu. Vše se nachází v nejvyšších 3 patrech nové budovy Visionary hned u metra Nádraží Holešovice. Jedná se prostor, kde mohou pracovat korporace hledajících místo na projekty nebo dočasné prostory pro své týmy, nezávislí profesionálové či začínající podnikatelé i malé a střední firmy. Business Link je místo pro všechny, kteří mají zájem o kreativní prostory v prostředí, kde mohou rozvíjet svoje podnikání a potkávat se s potenciálními partnery a zákazníky. Visionary nabízí kompletně zařízené luxusní prostory, ve kterých v rámci jednoho poplatku máte uhrazeny všechny služby, které pro svou činnost můžete potřebovat a získáte tak profesionální zázemí. Na rozdíl od běžného pronájmu tak ušetříte za řadu vedlejších nákladů – add on, energie, internet, fit out, nábytek, občerstvení, IT podporu, recepci, pojištění, tiskárnu … a mnoho dalších. Díky prosklené fasádě naplno využívá přirozené denní světlo a efektivně s ním pracuje. Business Link Visionary stojí na rohu rušných ulic Plynární a Argentinské, kterou denně projede přes 50 000 lidí. Vaše firma tedy rozhodně bude vidět. Přestěhováním do Visionary získáte nejen kanceláře, ale také možnost denně oslovit desetitisíce potenciálních zákazníků. Business Link se postará o to, aby zaměstnanci měli ideální podmínky pro práci, ale také zábavu. Jedná se o první kancelářskou budovou v České republice s běžeckou dráhou na střeše a sportovním hřištěm. Zázemí pro společné obědy i pracovní schůzky s klienty poskytnou 3 patra lobby nebo restaurace s kavárnou. V případě zájmu mě kontaktujte na níže uvedený e-mail či mobil.
ČLENSTVÍ:
Office desk 7.700,- /měsíc
Temporary office 6.700,- /měsíc
Coworking/Flexi desk 6.500,- /měsíc
Fix desk 6.700,- /měsíc
1 day 700,
Meeting room 8 500,-/h * 700,- /h
Meeting room 10 800,-/h * 1.000,-/h
Meeting room 16 1.200,-/h * 1.500,-/h
Meeting room 30 1.500,-/h * 1.800,-/h Event space od 5.000,-/h
Parking 4.500,-/místo měsíčně
Komfortní a flexibilní prostory • neomezený přístup 24/7 • Místo pro vaše akce • 650 pracovních míst • 60 míst pro coworking • 150 uzavřených vybavených kanceláří • 7 zasedací místnost • Káva • Čaj • Voda • Domácí limonády • Mentoring • Networking • Přístup na akce organizované společností Business Link • Volný přístup do 17 poboček Business Link • Tiskárny • Internet • IT podpora • Služby recepce • Vybavené kuchyně • Úklidová služba • Metro, tram, bus, vlak • Parkovací stání • Úschovna kol • Sdílené elektrické auto a jízdní kola • Restaurace • Kavárna • Běžecká dráha na střeše • Prádelna • Venkovní posilovna a hřiště • Poliklinika • 4500 m2 • 3 patra • Úžasný výhled • 9 teras

Vaše pracovní místo v Business Link Visionary

Popis nemovitosti

Cena7 700 Kč za měsíc Office desk 7.700,- /měsíc /bez DPH
KategorieKanceláře
LokalitaPlynární 1453/33, Praha - Holešovice
OkresHlavní město Praha
Plocha užitná4.500 m²
Počet podlaží7
Podlaží umístění7
Stav objektuNovostavba
BudovaSmíšená
Typ domuPatrový
Rok výstavby2018
ZařízenýAno
GarážAno
PENB nedodán G
Stav zakázkyAktivní
Číslo zakázky106-09-086
Aktualizace7. 3. 2021
Kontaktovat makléře
Jana Vraštilová
CENTURY 21 Dream Praha
+420 607 000 021
[email protected]
www.century21.cz/makler-jana-vrastilova

KDO JSEM:
Naplňuje mě obchod, lidi a vztahy. Mým cílem není zvítězit, ale najít společně cestu ke spokojenému cíli všech stran.
Oboru realitních služeb se věnuji již od roku 2008. Dlouholetá zkušenost mě naučila vytvářet hodnoty, jednat s lidmi a pomáhat klientům.
SLUŽBY:
Má práce je mím koníčkem. Miluji svoji práci, lidi, obchodování, nemovitosti,… tak i k tomu přistupuji.
Co Vám mohu nabídnout? Zakládám si na osobním a přátelském přístupu. Hned od počátku spolupráce se snažím poznat a porozumět představám všech klientů, věnovat maximální pozornost a prioritu každému jejich požadavku, jimi se řídit a naši spolupráci v tomto směru realizovat.

o Vyslechnu si vaše potřeby, přání a představy
o Společně najdeme nejlepší variantu řešení vaší situace
o Budu chránit vaše zájmy i bezpečnost obchodu
o Ušetřím váš čas i nervy
o Získáte realitní i obchodní zkušenosti mé i mích přímých kolegů
o Dostanete ucelenou a komplexní službu, plnou péče a informovanosti
o Studuji aktuální zákony, abych předešla potencionálním hrozbám
o Díky znalosti a analýze trhu umím správně navrhnout cenu – prvotní nabídkovou a reálnou cenou
o Zařídím to, do čeho se nikomu nechce – KÚ, odhad, banka, finanční poradce, hypo, právník, geodet, převody medií
o Umím se vypořádat s exekucí, insolvencí, dražbou
o Dát nabídku na X serverů, čekat umí každý. Jdu prodeji naproti, investuji do reklamy, propagace nemovitosti a pracuji s databází klientů Century21
o Odhady pro dědické řízení
o Jsem vaším osobním realitním makléřem s časovou flexibilitou

MARKETING:
Vaše nemovitost si zaslouží profesionální prezentaci, zaslouží si ukázat v tom správném světle, zaslouží si co nejvíce zájemců.
Pro rychlý a úspěšný prodej/pronájem je třeba přivést do nemovitosti co nejvíce kvalifikovaných zájemců. To lze docílit především kvalitně provedenými odbornými činnostmi:
• Homestaging – komplex činností zaměřujících se na zdůraznění předností dané nemovitosti. Tým lidí připraví nemovitost tak, aby přitahovala zájemce. Neznamená to kamuflování nedostatků, ale zdůraznění předností a úprava nemovitosti, případně vybavení prázdné nemovitosti nábytkem.
• Profesionální fotografie, 3D plánek – kvalitní presentace nemovitosti přivede mnohem více vážných zájemců o koupi, což dává majiteli možnost vybrat si vhodného kupce a jednat o podmínkách, někdy i o ceně. Naše prezentace jsou připravované profesionály a jsou pro zájemce názornější a lákavější než fotografie. A navíc – neschováváme se v nich, zájemci vidí, s kým budou jednat a to zvyšuje důvěryhodnost jednání.
• Marketing – nejen inzerát na internetu, ale také reklamní bannery, FB kampaně, letáky, webové stránky, spolupráce s ostatními realitními makléři v zájmu co nejrychlejšího a nejvýhodnějšího prodeje/pronájmu vaší nemovitosti.
• Dražba – této činnosti jsem se věnovala více jak osm let. Chcete vydražit konkrétní nemovitost v dražbě dobrovolné či nedobrovolné? Neváhejte mi tedy kontaktovat.
• Odhad nemovitosti – dědické řízení, i tato sic bolestivá etapa života čeká každého z nás. Odhad nemovitosti bude po vás požadovat notář hned po první sezení.

Kontaktovat makléře
bgJana Vraštilová