Marketing nemovitosti

1. KROK - Marketingový plán

Makléř CENTURY 21® pro Vaši nemovitost vytvoří marketingový plán, který ji pomůže odlišit od ostatních nemovitostí a přitáhne zájemce o její prodej. Při tvorbě tohoto plánu využívá makléř „CENTURY 21 Marketing System“, který představuje rychlý export Vaší nemovitosti na přední realitní servery a do tištěných magazínů, umístění Vašeho inzerátu na stránky www.century21.cz a do výlohy realitní kanceláře, odesílání Vašeho inzerátu poptávajícím, kteří projeví zájem o nemovitost stejných nebo podobných parametrů a další činnosti vedoucí k rychlému prodeji Vaší nemovitosti. Velká část práce makléře nebude ani vidět, ani slyšet. Protože je ale důležité, abyste měli o celém procesu přehled, předáváme našim klientům při podpisu exkluzivní smlouvy detailně zpracovaný marketingový plán, v němž je přehledně vyznačeno, kde a jakou formou budeme jeho nemovitost na trhu prezentovat. Kdykoli si tak můžete zkontrolovat, že prodej Vaší nemovitosti probíhá tak, jak jste si s Vaším makléřem domluvili. Zároveň se makléř klientovi zavazuje, že ho bude minimálně jednou týdně o průběhu prodeje jeho nemovitosti informovat.

Některým nemovitostem je třeba hledat kupujícího i v zahraničí. V CENTURY 21 funguje spolupráce mezi všemi kancelářemi po celém světě prostřednictvím tzv. CGRN (CENTURY 21 Global Referral Network). Není tak pro nás problém najít kupujícího i na druhé straně zeměkoule.

2. KROK - Stanovení ceny

Jednou z klíčových rolí makléře CENTURY 21 je pomoci majiteli nemovitosti správně nastavit prodejní cenu. Stěžejní je stanovit správnou cenu od prvního dne, kdy ji uvedeme na trh. Protože období, kdy je nemovitost na trhu nová a neokoukaná, je pro její prodej nejpříhodnější.

Pro určení ideální prodejní ceny, resp. pásma, v němž by se cena měla pohybovat, používají naši makléři jedinečný nástroj – Srovnávací tržní analýzu (STA). V tomto dokumentu makléř porovná Vaši nemovitost s podobnými nemovitosti, které se aktuálně nabízejí, ale především s nemovitostmi, které se skutečně prodaly. V analýze také zohlední staří a stav Vaší nemovitosti, lokalitu, občanskou vybavenost okolí, časovou osu prodeje a v neposlední řadě i aktuální situaci na realitním trhu. Zpracovanou STA Vám makléř předá, okomentuje a ponechá ke schválení. Ihned po Vašem odsouhlasení prodejní ceny uvede makléř nemovitost na trhu. Prodej tedy může začít!


3. KROK - Prohlídky Vaší nemovitosti

I když je kupující ve Vaší nemovitosti hostem, chcete, aby se cítil jako doma. Proto je důležité Vaši nemovitost na prohlídku důkladně připravit. Začněte pořádným úklidem. Doporučujeme také nově vymalovat, uklidit dvůr a zahradu či si pohrát s vizuálním dojmem Vaší nemovitosti. Uvědomte si, že kupující chce vidět takové prostředí, ve kterém si dokáže představit sám sebe. Ukažte mu nemovitost vymalovanou, uklizenou a poutavou – prostě takovou, která je připravena k nastěhování. Zeptejte se svého makléře na další tipy, které mohou pomoci u většiny kupujících vytvořit lepší dojem z Vaší nemovitosti.

Rádi byste získali více informací, prosím kontaktujte nás.